pimpirikliana dalyaluna35 bugün silikleşti canım dün pik olmaya çok yakındı bugün baya baya silikleşti 🥲
dalyaluna35 pimpirikliana aa demek ki pik kisa sürmüş kuzum gece pik olup ertesi gune çatlamış olabilir veya daha tam piklesmemis olabilir 🤔
bebegimle_ben pimpirikliana gun ara gun ara iliksiye devam et pikide gorceksin her gun paylas yardimci oluruz insallah
dil_n pimpirikliana koyu olan günü değerlendirdiniz mi? Bence bugün çatlama olarak alın ve değerlendirin kaçırmayın derim
pimpirikliana dil_n evet dünü değerlendirdim bugünü de değerlendireceğim tekrar koyulaşma olmayacak gibi
[silindi] pimpirikliana merhabalar testi yapmaya devam edin bende de hafif düzeyde pcos var ama 35. Günde pik oldu olmadı bu ay diye düşünmeyin inşallah sağlıkla hepimize nasip olur 🌸
pimpirikliana [silindi] bende de pcos var ovülasyon yapmaya regl olana kadar devam edeyim en iyisi buradan bunu anlıyorum 🤗