denizali21 Merhaba hanımlar 10+5 haftalık hamileyim doktor kontrolüm vardı doktor gülerek kız dedi şaka yaptı herhalde bu haftada anlamasına imkan yok herhalde dimi ?😂 Ne istediğimize dair de bir şey söylemedik daha önce 😂
Ipek0z denizali21 annemin doktoru kız kardeşimi 40 günlük hamilelikte bilmişti 🙈 aslında doktorlar biliyor fakat kürtaj vs gibi sebeplerle söylemiyorlar resmi olarak
denizali21 sarilale123 şaka yaptı büyük ihtimalle bende öyle Tahmin ettim göremez bu haftalarda diye biliyorum 😊
denizali21 Ipek0z İnşallah bir tane oğlum var nasipse bir tane de kız istiyorum ama Allahım ne verirse artık kız erkek nasip hepsi benim sonuçta 😊
neanladinyurdagul mehparee_ İlk günden sonra kolay hiç korkma 2 kez sezeryan oldum 3. Yü olacam nasipse okdr korkunç olsa yapılırmı bidaha bidaha