alt28 bunca yıl demirim yerlerde gezdim. Damardan takviye aldım. Rapor cıkarttım. Hamile kalmadan depolarımı doldurdum ki kötü bir hikayem olmasın diye. Başta Gynoferro kullandım cok iyi geldi, akabinde Sidefer Şase ye geçtim, ağıza dökülen toz şeklinde, demirim uçtu, 177 oldu, doktor biraz bırakalım 7 gün kullanmasak da olur dedi, siz de bir danışın hekiminize. Saçlarım aslan yelesi gibi, sıfır yorgunluk hissi. Çok iyi uyanıyorum. Denemenizi çok isterim doktorunuz tamam derse. Gebelere verilen demir takviyesi zaten ama sormadan almayın🙏🏻Gelmiş geçmiş olsun❣️