Ozlemyldz bende de vardı kullandığım ilaçlardan sonra kanlı akıntı geliyordu doktora kist patladı galiba dediğimde orası öyle patlayacak kanayacak bir yapı değil kanlı akıntı rahminden geliyor dedi ama ben gebe değildim o zaman bence doktorunuza başvurun bana o zaman yine ilaç vermişti inşallah en kısa sürede iyileşirsiniz