Paxera 30 mg kullanıyordum cumartesi günü hamile olduğumu öğrendim ve ilacı doktorumun söylemesiyle bıraktım. Şimdi yoksunluk belirtileri yaşıyorum her şeye ağlayasım geliyor, sürekli uyumak istiyorum, halim yok, üşüyorum.. tek duam hamileliği sağlıklı bir şekilde geçirip bebeğimi sağlıkla kucağıma almak. Bana dua eder misiniz lütfen