musego merhaba ben 1,5 sene önce gittim kendisine. içeri eşleri oluyor iletişimi de güçlü bir hekim fakat asistanları da olduğu için sanırım iletişim kopukluğu yaşanıyor tedavi sürecinde. tüp bebek sürecine girmeden önce her doktor çocuğunuz normal yolla olur bekleyin dedi am biz beklemek istemedik. Mehmet sühha beye gittik be de pcos görünümü vardı eşimin de değerleri sınırdaydı. Herkesin çantada keklik dediği bir çifttik aslında fakat Amh değeri çok düşük olan kişilerle aynı doz ilaç yükleyerek bende ohssgeliştirdi. onca ilaçlara para verdiğimin yanayım iyileşmek için tekrar ilaçlara para harcamama mı yoksa 3 ay zaman kaybetmeme. 3 ay sonra doğru soluğu İstanbul Atakent Acıbadem Turgut aydında aldık. O özgüveni kaliteyi o kadar iyi hissediyorsunuz ki. Mehmet sühhada tanıştığım 4 kız arkadaşım hepsi olumsuz sonuçlar Turgut aydına gittik ve 1 arkadaşımız doğurdu 3 kişi de hamileyiz. Cider dernek var instagramda yazın oraya ücretsiz ön görüşme ayarlıyorlar görüşünce beni anlayacaksınız. Ne zamanınıza ne de paranıza yazık etmeyin