Yaptırmayın ilk gebeligim de 35+6 da kontrol e gittiğimde bakmisti doktor ve 37+1 de suyum gelerek doğum yaptim ve doktor catin dar normal doğum yapamazsın 38 de gel sezaryen günü verelim demişti tekrar hamileyim ve cati muayenesi Yaptırmayı düşünmüyorum