anonimssss eminennur bende5+6 haftalıgım benimde şiş ama nedenini asla bilmiyorum hafif şiş ne kızarıklık ağrı var hiçbirşey yok
Esraa02 Sizin bebeginiz USG de göründü mu acaba. Ben 6+4 hala bebek yok denildi. Çarşamba da 7+2 olacak kontrolüm var. Kese var bebek yok henuz
Petibor Bebek daha hücre topluluğu şeklinde nerdeyse minicik. 6 mm büyüklüğünde. Şişlik yaratamaz 😁 siz doktora gidin