BabyMom35 Arkadaşlar 11+3 hamileyim. Herşey normalken bir anda wc de kırmızı renkte kanama yaşadım. Hastaneye gittim bebeğin sağlık durumu iyi dediler. Dr dinlen ve progestan içmeye devam et dedi. Kanamada azalıp kahverengiye döndü. Ama yine de panik halindeyim. Bu aylarda başına böyle bir durum gelen var mı ?
BMH BabyMom35 ben ikinciye hamileyim dediğin haftalarda ikisinde de başıma geldi ilkinde çocuğun eşi aşağıdaymış düşük tehlikem Doğuma kadar sürmüştü dediğin gibi progestan ve iğnesini kullandım ikincisinde de rahim içerisinde kanama meydana gelmiş neyseki iğne ilaç ile bir hafta sonunda bir şey kalmadı ilaçlarını aksatma canım
Lovelies BabyMom35 Benim başıma gelmedi böyle birşey ama bebek iyise şükür kese etrafında bazen kan birikebiliyormuş normal kanama olabiliyormuş doktorum söylemişti 🙏 umarım sağsalim gelir kucagınıza
birgullllll BabyMom35 Bende 17+3 Bundan 3 Hafta Falan öncesi Tuvalete gittiğim zaman kanamam geldi. Panik yapıp. Hemen acile gittik. O günde Pazar günüydü. Hemen Çocuğumun kalp Atışına baktılar. Hiç bir sorun yoktu. Ama plasenta durumu çıktı.
birgullllll BabyMom35 bebeğimin eşi aşağıdaydı progestan verdi. İğnesini verdi. Hala kullanıyorum. Kandan sonra kahverengi geliyordu. Şuan kesildi. Kahverengi içindeki pis kan. Geliyormuş. Ve 28 haftaya kadar sürer dedi. Şuan plesantayı duvarını yukarı almak çalışıyorlar. Bende. Düşme tehlikesi olduğu için. Ama Allah’a şükret Herşey Allahtan
Mimnak Bnm 8 de basladı 21. Haftamdayım canm hala progestan kullanıyorum acile gittiysen bebek iyiyse sıkıntı yapma ayaga kalkma dinlen progestana devam et tabi yine kırmızı kanaman olursa yarn yine doktora git