meltmakdenz Arkadaşlar kan verdim doktora muayene oldum rahim duvarın 10mm dedi gebelikte normalmi bu kalınlık yaşayanınız var mı böyle bir şey sizin kaçtı ilk öğrendiğinizde muayenede
Eda42_ meltmakdenz Kese görülmedi demek ki o yüzden rahîm kalınlığı değilmiş bu şekilde gebelik var demektir ama ne kadar kalınlığı önemli bilmiyorum sen beta takibi yap önemli olan odur 1500 3000 arasında kese görünür inşallah sağlıklı gebelik olur
meltmakdenz guldentekdal 4+4 dedi asistan ama doktor tabi beta küçük olduğu için gebelik gözlemlenmedi dedi baktı rahim kalınlığı 10 mm dedi betanın artmasına bak dedi gönderdi
meltmakdenz kvsronlerr ama normal mi acaba herkes 15 16 mm filan yazmış bi canım sıkılmadı değil yani