bernaarslan Merhaba, tam bir yıl önce 6 hafta da bebeğim gelişimi durdurdu bu yüzden kürtaj olmuştum. 4 5 gün önce de tekrardan hamile olduğumu öğrendim fakat muayene sonucu kimyasal gebelik olduğu anlaşıldı bunun için ne yapmalıyım
Denizz44 bernaarslan yapabileceğiniz bişey yok kimyasal gebelik olunca adet kanamasıyla biten bir durum ekstradan doktor müdahalesi gerektirmiyor adet oluyorsunuz zaten