ftmnht 5 yaşında oğlum var ona 8 aylık hamileliğimde egzemalarım oluştu 5 yıldır bi şekilde idare ediyorum şimdi 2. Hamileliğim daha 9 haftalığız egzamalarım berbat durumda çok kötüler kortizon kullanma dedi doktorum ama egzemam ellerimde olduğu için hayat kalitemi çok kötü etkiliyor yemek dahi çok zor yapıyorum yani o kadar kötü durumda sizler naptınız var mı benim gibi bu durumu yaşayan lütfrn yardımcı olun ne yapıcam ben
merveee1634 ftmnht beyaz dut kurusunu çok okudum egzamayla alakalı bı araştırın isterseniz şifa olur inşallah ❤️
sehnazz000 ftmnht çok iyi bir krem var bütçen varsa düşünmeden al benim çocukların ikisinde de var öyle böyle değil bazen kaşıyor hemen kanıyor bacaklarını gören ne oldu diye soruyor ama bu kremi düzenli sürünce bir şey kalmıyor markası Aquaphor çocuk doktoru Osman Gönülal vermişti bize
elizeymenn ftmnht bende Sedef hastasıyım kortizonlu krem kullanmazsam mahvolurum ilk bebeğimde kullandım şükür bişi olmadı şimdi yine kullanıyorum bi sorun yok
paluk ftmnht fuciccort öneririm ben kullanıyorum geçince bırakıyorum. 1-2 güne kurutuyor. Tabi Dr danışmsnızda fayda var. Hamilelik ten sonra da çıkarsa kullanın asla pişman olmazsınız.
ftmnht Birde atopik dermatit demişlerdi egzamam için ama zaten deterjan sabun vs. Hep pamuk eldiven üzerine normal eldiven giyip işlerimi hallederim el yıkama sabunumu şampuanımı falan herşeyimi bile eczaneden egzama için olanlardan alıyorum o kadar dikkat ediyorum yani ama kaç yıldır bi gitmedi kör olası
Petibor Egzama temasla ilgili olduğu kadar beslenme bağırsak florasıyla da ilgili. Dermatoloji dr u süt süt ürünlerini azalt, acı-turlu-baharatlı tüketme, çiğ domates, kaju, kahve tüketme demişti hafifledi gerçekten bunlara dikkat edince
ftmnht Petibor zaten mide bulantısından hiç bişi yiyemiyorum ama hamilelik öncesi bu kadar yoğun değildi hamilelikte hormonlarla iyice azdı ama yinede bu yiyeceklere dikkat edeceğim