Gizliyim Kızlar 25 haftalıgiz bebeğin kafası asagida dedi bu durumu yasaayan varmı biraz sancım oluyodu bebek kafası baskı yaptigi için normal dedi
busu1 Gizliyim Benimde bas geliş duruyor 20. Haftadan beri olumsuz birsey değil galiba birsey demediler makat geliş durması daha sıkıntı diye biliyorum iyice buyuyunce vajina içinde makatta hissedenler oluyor makat geliş olunca. Benimde asagi yaslaninca karin altımda ağırlık hissi değişik bir ağrı oluyir bazen
Semayyy Gizliyim 24. haftada baş aşağı döndü erken diye endişe etmiştim ama doktorum sorun yok herşey yolunda dedi. 29 olduk şimdi baskı oluyor arada pozisyondan dolayı normal tabi bir sorun olacağını düşünmüyorum, doktorun normal dediyse rahat ol canım ☺️
busepolatt Gizliyim benimde 24. Haftadan beri baş aşağı şuan 28+2 hala öyle doktorum bir sorun yok 34 e kadar dönebilir yeri geniş hala önemli olan 34 den sonra baş aşağı olması gerekiyor dedi
borulcem Gizliyim normal gayet geri dönebilir öylede kalabilir erken dönünce zorlu oluyor sürekli bacak arasında çatı kemiklerinde ağrı yapıyor
busepolatt Gizliyim yok canım valla 1 oğlum var 4 yaşına giricek onunla ilgilenmekten zaten kıçım yer görmüyo 😂 üzerine yemeği temizliği derken ara ara 15 20 dk toplam 2 saat falan dinleniyorum
busepolatt erikarpuz sancınız gelip mi doğum yaptınız benim 2. Gebeliğim ilki 39+4 de oldu bu erken gelir mi acaba diyorum