ftmaltnbss Anneler ben şuan 34+4 haftalık hamileyim bu sabah adet sancısı çektim resmen belime de vurdu karnımda baya sertti bu haftalarda normal mi yaşayan var mı daha çok erken çünkü ilk defa yaşadım böyle bi ağrı
ozlemyilmaz60 Canım bu haftalarda yalancı kasılmalar çok olur önemli olan sancıların düzenli aralıklarla ve sık olması eğer böyleyse sancın olabilir ve hareketlerini takip et bu haftalarda artık çok normal endişe etme
asukas Ben de aynı şekilde adet sancısı gibi diye gittim doktorum doğum kasılmaları diye tanımladı bana ilaç verdi üç haftadır onu içiyorum bende de 33. haftada başlamıştı bir anda karnımın böyle belli yerleri sertleşiyordu belli aralıklarla