Selvis Ben bılseydım asla dınlemezdım ekranda kalbının attıgı gozukuyor zaten .. panık oldum bu bebegı cok ıstedık tabıkı herkez ıster ama benım durumum farklıydı bır yıl kemoterapi gordum tup bebek yasaktı hormon takvıyesı alamıyordum bu kucuk mınık suprız yaptı o yuzden ektra kıymetlı bılmeyenler ıcın yazdım kı bılmeyen bır kac kısı cıktı benım gıbı 🤣🤣