
Kızlar bilenler bilir 26 haftadan beri rahim Ağzı kısalığı nedeniyle erken doğum riskim var bir haftaya daha girdik Allah’ım ne kadar şükretsem az inşallah benim gibi olanlar da bu haftaları görür inşallah 38 i görürüm ama karnım sanki biraz aşağı inmiş sanki normalmi acaba ya🥲