Nadya_ebrar Hayırlı kandiller hanımlar Benim ikili test sonucum çıkmış beta HCG değerim çok yüksek benim gibi yüksek çıkan var mı acaba araştırdım düşük çıkması gerekiyormuş Beta Değerim 153450 PappA 399.0 çıkmış
kvsronlerr Nadya_ebrar o sonuç normal betanız olmasın tahlil sonucunun yanında free bhcg yazması lazım birde zaten bunlar tek başına bir anlam ifade etmiyor ense kalınlığı vs değerlendirilip bir istatistik çıkıyor onu değerlendiriyor doktorlar
kedimekim Nadya_ebrar bunlar e nabızdaki ham sonuçlarsa bunları tek başına baz almayın çünkü tek başına hiç bir şey ifade etmiyor. Buna yaş NT nasal bone daha bir kaç şey var onların hepsinin ortak bir sonucu olan düzeltilmiş Mom değerleri önemli ona göre de risk belirleniyor
fatmaa51 Nadya_ebrar bu sonuç hiçbirsey ifade etmez doktorunuza gidin raporunuzu yorumlayacaktır e nabızdan sonuç değerlendirilmez
Nadya_ebrar tugcelice07 ikili testi 12. Haftada yapılıyor ve bu haftalarda artık düşmesi gerekiyormuş
Nadya_ebrar kvsronlerr inşallah ya bilmiyorum bazen karşıma çıkıyor kafam karıştı daha doktor randevuma da var
kedimekim Nadya_ebrar yok merak etmeyin önemli olan doktordaki o rapor bunların sonuçlarla çıkarım yapmayın
Glyk Nadya_ebrar hayır bu sonuç değil free beta ve free Pappa sonucu önemli benimde böyle yüksekti sonradan çevriliyor o sonuç merak etmeyin normal çıkıyor