esraa65 ikinci bebiş oldu ikisinede park yatak kullandım ama hep sabitti oda oda gezdirmedim, kamera var odada tek bırakmam gereken durumlarda kamerayı kullanıyorum 40ındna sonrada anakucağına koymaya başkadım manuel olanlardan çok memnunum hemde çok pratik heryere götürüyorum, misafirliğe bile götürüyorum çok rahat oluyor, onda uyumayıda çok seviyor, hafif eğimli olduğu için reflü yatağı görevide görüyor. Park yatak ilerisi içinde iyi oluyor kızım 2.5yaşına kadar kullandı daha da kullanırdı 4e kadar bence ama odasını ayırdım hemde kardeşi olunca o kullanıyor artık