ipekmom_ ilkiminannesi ben kullandım çok memnun kaldım, sonrasında boyunu kesip kısaltıp emzirme yastığı olarak kullanabilirsiniz, bebiş tummy time yaparken falan güzel yatıyor işlevsel olur 😀
tugbaustuntas ilkiminannesi bence almalısınız ben almadigima çok pişman oldum özellikle son haftalarda ağrılar çok oluyor ben bacak arama karnımın altına yastık koyarak son günleri atlatmaya çalışıyorum keşke alsaydım zamanında🥹
ilkiminannesi Bu0 Benim şimdiden sırt bel ağrılarım olunca başından almak istiyorum ama almışken tecrübeli kişilerden öneri bekliyorum
borulcem ilkiminannesi lazım olan bir şey durumu olanın almasını tavsiye ederim sonrasında değerlendirebilirsiniz kestirerek vs