tatliheyacan Kızlar selam. Yarın 36 +0 olacak doktor muayenem var. Çatı muayenesi ne zaman oluyor ? Bilgi verir misiniz?
sunbloom123 tatliheyacan 36 dan sonra heran olabiliyor sanırım bende 36 da gittiğimde bir sonraki gelmende çatı muaynesi yaparız denmişti
esraa65 tatliheyacan sadece acilden giriş yaptığımda çatı muaynesi yapmışlardı kontrollerimde hiç yapılmadı doğumda da 2-3 kere yapıldı sadece
kaplanseren tatliheyacan 38 haftaya girdiğimde çatına bakıp ona göre ilerleriz demişti, ben vajinal doğum istiyorum bebek de baş aşağı 30dan beri. İnşallah çatı da uygundur 🙏 Herkese kolay doğumlar 🌹
tatliheyacan sunbloom123 yaaa bende merak ettim acaba yapar mı diye peki 36dan sonra haftaya mı gel dedi 2hafta sonra mı gel dedi
gulugur sunbloom123 yani 37 de mi çatı muaynesi oluyor bide benimki ters sezaryan olcak büyük ihtimal eğer dönmediyse yine de çatı muaynesi olur mu acaba
gulugur Uyarfatma 33 de doktor ters demişti yarın 36 oluyo doktor kontrolü de var döndü mü bilmiyorum
gulugur sunbloom123 açıkçası normalden çok korkuyorum sezaryan istiyorum Buda benim işime geliyo ya dönmemesi kızım da anladı korktuğumu galiba 😂
sunbloom123 gulugur valla ne yalan sölim banada sezaryen daha işime geliyo gibi 😂 sezaryen oluyo benimkide bakalım hayırlısıyla sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
tatliheyacan kaplanseren ayy bende normal istiyorum korkuyorum ama daha sağlıklı geliyor banada🥰 saplıkla kucağımıza alalım inşallah
eda2401 tatliheyacan benim doktorum 36. Hafta kontrolünde yapmıştı. Doktordan doktora değişiyor benimkisi önceki kontrolde söylememişti mesela belki ben haftaya yapsak desem kabul ederdi ama ben müsait olduğum için yaptırdım