Cilekannesi Arkadaşlar şeker yüklemesi testi biraz kafamı karıstırıyor. Cok zararlı diyen de var kesin yaptırılmalı diyende. Siz yaptırdınız ve bi sorun yasadınız mı?
Pnr_jr Cilekannesi Evet gerekli. 75ml yaptırdım sanıldığı gibi zor değil ve kilo falan da alınmıyor 75ml şekerli su içtik diye. Bir simitte bile 50gr şeker var olduğunu düşünürseniz yaptırmamak anlamsız.
Aysingeldiislerdegisti Cilekannesi gizli şekeriniz varsa yükleme yapılmadan teşhis edilemez şeker hastalığı oldukça tehlikeli bi hastalkk lütfen ihmal etmeyin hele ailede varsa direk risk grubundasınız
Aysen3311 Canım bende geçen hafta şeker yüklemesi için dr gittim kanımı aldı sonucuna göre yüklemeyi yapıcaz dedi.Sonuç çıkınca gebelik şekerin gayet iyi şeker yüklemesine gerek yok dedi bende yaptırmadım 🤷🏻♀️
Cilekannesi Aysen3311 benim bebegim daha 10 haftalık ama simdiden arastırıyorum testleri. Şeker yüklemesi korkutuyor ne yazık ki. Umarım benimse değerlerim iyi çıkar
Aysen3311 Cilekannesi inşallah 🙏🏻 Ama doktorun yapalım derse de çok endişe etme derim birçok kişi yaptırıyo sonuçta zararlı bişey olduğunu düşünmüyorum
Nursemomm Cilekannesi ogtt kesinlikle yapılmalı önlem alınmazsa büyük sıkıntılar yaşanabiliyor ben kendimde yaptırıdm oğlumda bi sıkıntı çıkmadı kızıma hamileyim ondada yaptırdım iyi ki yaptırmışım sınırda çıktığı için hafif diyet uyguladom düzeldi
Deletedmom128 Cilekannesi Doktorumun önerisiyle yaptırdım çok şükür bir sorun olmadı. En iyisini sizinle ilgilenen doktorunuz bilir.