2bebek-1anne kesinlikle dövizden uzak durun, takip ettiğim birkaç tane ekonomist var. Hepsi de aynı şeyi söylüyor. Para giderek değerini kaybediyor. Abd parası olması bir şeyi değiştirmez. Altın ve gümüş gibi emtiaların fiyatı düşmüşken alın derim. Çünkü 2 ay sonra senaryo başka olacak 🙂↔️🙂↔️😬