Semilk05 Kızlar 16+ yım yani uyandığımda gece vs yüz üstü yatıyor oluyorum bi sakıncası varmıydı bu haftalarda hep unutmuşum yardımmmmmm
jalepone Semilk05 o haftalarda ben sormuştum hoca yüz üstü de yatabilirsin sıkıntı yok diyor asıl önemli olan 27 28 den sonra başlıyor . Şimdiden kendinizi kasmayın