2bebisannesyim leke çok muydu? Perşembe günü aynı şeyi yaşadım sümüksü kahverengi leke geldi ertesi gün acile gittim bişey görünmedi herşey yolunda dedi, dün çok az bişey yine geldi yattım dinlendim. Benimde bundan öncesi bi düşüğüm var o yüzden çok korkuyorum ama sizde bi acile gidin