ilkayksck Bugün kontrol vardı bebiş biraz kilolu gidiyor ilk kızım normal doğum 2980 di bu sefer 3300 civarı 3500u bulur dedi doktor korkuyorum bu kiloyla nasıl doğum olur tecrübesi olan varsa biraz moral lazım kızlar 🤣
Gizemt5 ilkayksck 38+5 3800dü ya ben ne yapayımmm 🥹🥹 bakalım yarın kontrol var 39+4 oluyor ne duyup şok olacağım böyle olursa sezeryan olabilir dedi ama devlet hastanesi olunca ilk normali denetip sonra çevirirler diye korkuyorum e tabi hiç sancı falan da yok suni ile de başlayabiliriz demişti artık yarın öğreneceğiz neolacağını 🥹😂
esraa65 ilkayksck benim de böyle korkularım vardı hatta doğum yapacağım zaman ultrasona girdim 3700-3800 dediler bir hafta öncesinde 3500 demişlerdi 3300 doğdu bir de doğumda kilosu değilde baş ölçümü önemli bence kafa çıktıktan sonra gerisi hık diye geliyor 😄