yagmurtansu canım sen firmalarla görüş diyarbakırda olmasa bile sana kargo ile kutuyu gönderiyolar sende kanını aldırıp geri kargoyla yolluyorsun. Benim oturduğum yerde de yok eve gelip kanımı aldılar kargo ile yolladılar. İntergen arayıp bilgi alabilirsin