Kahvaltımda her gün mutlaka en az 2 yumurta yarım avokado kaşar peynir ve bir avuç ceviz yiyorum. Atladığım bir gün olursa akşamına dengelemeye çalısıyorum sanırım baya dikkat etmişim bebiş baya tontik zjdjd arada aburcubur yiyorum çok canım çekerse. Ama abartmamaya özen gösteriyorum. 1.5-2 haftada bir balık yiyorum (pek sevmem zorla yiyorum) beyaz ekmek tüketmemeye çalısıyorum. Ve meyve yemeye dikkat ediyorum böyle işte