Ben 2 kilo aldım galiba ya çok erken değil mi 😅 bilmiyorum inşallah daha dikkatli olabilirim ilk gebeliğimde 4-5 ay almadım sonra 30 kilo aldım o yüzden hiç almamış olsam da herhalde çok üzülmezdim önemli olan son aylar umarım maks 10 kilo ile kapatırım da vermedi kolay olur