eabilin6 İkili taramada free beta hcg 50 nin altındaysa erkek 50 üzeriyse kızmış doğru mu bu acaba tutan var mı hurafe mi 🤭
duriskonunannesi eabilin6 50 nin ustuydu ama erkek ,ben de tum hurafeleri denedim ama iclerinde tutan cin takvimi, yuzuk testi bir de idrar karbonat testi oldu 🤣
ebrudefnee eabilin6 ilk bebeğimde 43 çıkmıştı ama bebeğim kızdı bu gebeliğimde de 55 çıkmış cinsiyeti bu hafta öğrenicem bakalım artık doğru çıkacak mı
eabilin6 duriskonunannesi allah allah ehehhe her şey işte bir farklı demek ki ya karbonatı da ilk defa duydum 🤭
duriskonunannesi Kbra940306 bu forumda gordum , gebelik testinde de yapiyorlarmis , idrarin ustune karbonat bosaltiyorlar ,ben olcuyle filan yapmadim direkt goz karariyla denedim ,kopurme olursa erkek ,kopurmezee kiz diyorlar ,benimki bayagi kopurmustu 🤣
ebrudefnee eabilin6 teşekkür ederim unutmazsam yazarım tabi ama ilki doğru çıkmadı bunda doğru çıksada kesin doğru diyemem çoğu kişide de yanlış çıkmış
duriskonunannesi eabilin6 ben de ilk defa duydum denedim ve kopurdu herkesin kopuruyor sandim ama yorumlarda kopurmeyen de varmis 🤣