eed21 seydacanne Maalesef normal bir durum değild doktorunuzla görüşün. Korkmayın kontrol altına alırlar haftanızda hem küçük değil
ylnydgd seydacanne acilen doktorunuza bilgi verip hastaneye geçin. Kanama ve lekelenme hiçbir evrede normal değildir.
Gamze3406 seydacanne plasenta yerleşimi ile alakalı olabilir, kanama her zaman acil durumdur! Doktora gitmek yerine buradan sormak kusura bakmayında cahilliktir.
seydacanne Yazdığınız için sagolun muayene oldum gözetim altında tutacaklar bakalım dua edin erken dogum olmasın
Sunshine__ seydacanne İnşallah canım geçmiş olsun Allah acil şifalar versin dikkat et kendine stres yapma
Havin49_ seydacanne korkutmak istemem tam 31 haftalık bi kere boşalır şekilde sonra lekelenmeye döndü ve o gün doğum yaptım ilaçlar verdiler sancım durmadı malesef mutlaka gitmelisin
Ruyasekr2089 seydacanne canım bende 30 haftalıkken kanama yaşadım hemen acile gittim baktılar kanama alanı vs yoktu enfeksiyondan olabilir dediler. 3 gün hastanede yattım tedbir amaçlı şu an 39 haftalık olduk hiç korkma hemen acile git