1aleynakzlds Normalde ayın 10 da regıl olmam lazımdı ocakta olmadım hayla ilk defa böyle oluyorum eğer olursa ilk çocuğum olucak test yaptım negatif hepsi kan verdim oda negatif hiç böyle olan oldu mu lütfen bilgi verin piskolojim bozulmaya başladı😭😭
userrerrr 1aleynakzlds altında yatan başka sebep vardır muhtemelen çünkü ayın 10 undan beri olmadıysanız baya uzun bir süre
mavi343434 1aleynakzlds canım benim 9 gün geçti bende kan verdim test yaptım negatifti sonradan adet oldum bir çok kadın aynı sorunları yaşadı bu ay daha fazla stres yapma kendine
Rumsamut 1aleynakzlds Bi doktora git canım. Her adet gecikmesi hamilelik demek değildir belki başka bi sorun vardır biz bunu bilemeyiz ki doktora görünmen lazım
pims mavi343434 ben oyüsden çok relaxım 🤣🤣 tam 22 gün geçti idrar kaset test yaptım çıkmadı zaten korunuyoruz beklemiyorum da ama gecikmeyi anladığım bi çok kadın yaşıyor şu sıra