6 haftaya girdim ve bu hafta kontrolüm var bulantım kusmam hiç yok enerjim fazla yerınde ayakta fazla durunca belım ağrıyor az oturunca geçiyor Ev işlerimi yapabılıyorum akşamları yatağımda ayaklarım çok üşüyor ve uyku uyuyamıyorum göğüslerim hassaslaştı ve sag göğüs ucum daha kara Aşerme yok bulduğum herseyı yıyebılıyorum koku hassasiyetimde yok eşim gözüme hala çok sexsi gözüküyor onu arada sıkıştırıyorum . Sizce Bunlar normal mi yanı ne bılıyım Mıllet kusmaktan uyumaktan kafasını kaldıramıyor ? Bende hıç yok gıbı 😅🪬