10 gün gecikme bu ay bekledim idrar testi iki gün geçince yaptım negatifti umutlanmak istemedim bidaha yapmadım iyice bekledim bugün de gidip kan verdim sağlık ocağına yarın çıkacakmış Mübarek gün dua eder misiniz benim içinde teşekkürler hiç bir belirti yok pembemsi lekelenme oldu iki defa hormonsal da olabilir ama regl olmadım bakalım artık