busecalimli Kızlar biraz stresliyim, şu an 10+5teyiz doktor bebeğin ense kalınlığını 3.06 ölçtü. Biraz yüksek görünüyor haftaya bakalım dedi. 14. haftada düzelebiliyor genelde dedi. bir de fetal dna yaptır dedi zaten yaptırmayı düşünüyorduk ama şu an panik oldum. sizin ölçüm yapıldı mı yüksek çıkıp normale döndü mü? internette biraz bakındım 3.5 altı olmalı diyor bizimki de 3.06 çıktı sizin sonuçlarınız nasıldı? rahatlamaya ihtiyacım var korkuyorum
fatmaa51 busecalimli bebeğiniz daha çok küçük bacım niye bu kadar erken yaptırdınız bana doktor 12 .haftadan önce gelme sağlıklı sonuç alabilmek icin demişti
defnoloj busecalimli benim bebeğimin ense kalınlığı 3.8 ölçüldü. İleri tetkit önerildi. Amniyosentezin azda olsa riski var diye Fetal dna yapmaya karar verdim sonra öğrendim ki bi problem çıksa her halükarda tanı içni yine amniyosentez isteyeceklermiş. Amniyosentez haftasını bekledim verdim şuan sonuç bekleme aşamasındayız. Ama bizim ekstra kalpte ve bağırsakta parlaklıkta var.
mamiali busecalimli öncelikle çok geçmiş olsun bizdede 13 haftalıkken ense kalınlığı 3.0 çıktı sonra 14 haftalıkken bir daha ölçüldü 2.7 çıktı burun kemiği görüldü fetal dna temiz geldi şuan 36 haftalık olduk doğumu bekliyorum inşallah sizdede bişey çıkmaz
elosee busecalimli Sadece ense kalınlığı ile teşhis olmuyor . Ense , burun kemiği , bağısak , kalpte parlaklık . Zaten detaylı ultrasına gireceksin 28-22 hafta arası orada ölçecek perinatolog
busecalimli fatmaa51 henüz ikili tarama yaptırmadık onu daha sonra yapacak doktorumuz ama ultrasonda kontrolümde ense kalınlığını ölçtü ve söyledi
busecalimli defnoloj defnoloj biz fetal dna yaptırmayı düşünüyorduk zaten, %99.9 doğruluk oranı var dendi o yüzden test vericem, umarım hiç bir sorun yoktur tertemiz çıkar sonuçlarımız 🙏🏻
kedimekim Benimde sat a göre 10+4 dü usg de 11 hafta ile uyumlu çıkınca ikili yaptı benim 2.2 çıktı bende panikledim ama bir yerde okudum hafta küçük olduğu için lenf drenajı düşük oluyormuş o da fazla çıkarta biliyormuş. Bende 12 hafta da bir daha ölçtürcem bide 14 gibi ölçtürmeyi düşünüyorum
busecalimli kedimekim genelde 3ün altı deniyor sanırım zaten doktor da biraz yüksek diyip ihtimalleri konuşunca stres yaptım, aslında azalabilir 14. hafta gibi dedi ama bilmiyorum
busecalimli mamiali size de çok geçmiş olsun, çok stresli süreç bana da burun kemiğinin gözüktüğünü söyledi ama ense kalınlığı biraz yüksek dedi, fetal dna yaptırcam en kısa zamanda 🙏🏻 sonuç çıkana kadar çok korku dolu olucam, inşallah iyi çıkar sonuçlar
busecalimli elosee burun kemiğini gördüğünü söyledi, başka bir anomaliden de bahsetmedi ama genelde 2.5 üstü riskli demişler korkuyorum ben de, fetal dna yaptırcam o yüzden
busecalimli mamiali bugün kontrole gittim, ense kalınlığı 1.5 a düşmüş çok şükür doktor her şey yolunda gözüküyor dedi henüz fetal dna sonucunuz gelmedi o da birkaç güne temiz gelir inşallah bekliyoruz 🥹🙏🏻 haber vereyim size de istedim
mamiali busecalimli çok şükür gözünüz aydın olsun düşmesi çok iyi örneğin bazı bebeklerdede yükseliyor gitgide çok şükür benimkide düşmüştü fetal dna zaten temiz şuan 37 haftalık olduk ben görmeden rahatlamicam bebişimi
busecalimli mamiali rahatlayın sıkmayın kendinizi az kalmış zaten doğumunuza 🥹 bebiş doğunca tekrar güncelleyin bizi eminim çok sağlıklı olacaktır allah’ın izniyle 🤍