Gmzle doğumumuz aynı.
Ben 4 takım yenidoğan aldım. Bir hastane çıkışı..
7 yenidoğan zıbın.(bunu abartmışım)
2 takım 3 aylık aldım LCW’da indirim vardı, 2 tulum 3 aylık.
4 zıbın 3 aylık.
3 zıbın 6 aylık.
6 ay a fazla girmek istemedim küçük bebek olur büyük bebek olur bilemedim.
Kolsuz kundak aldım yenidoğan.
Avent biberon ve emzik.. emzireceğim ama büyük oğlumda var onu okuldan almaya giderken emziremem her an.