Yenidoğan döneminde ev içinde kullanacaksanız sling daha rahat bebek için. Dışarıda da kullanacaksınız kanguru daha iyi. Ben ikisini de kullandım. Bebeği slinge koyup uyutabiliyorsunuz, işlerinizi halledebiliyorsunuz. Ama ağırlaştıkça aşağı kayıyor o yüzden max. 3-4 ay kullanılır. Ondan sonra da kanguru kullanmıştım.