aselesea meltem_37 var var olmaz mı hamilelik şüphem bulantı idi 13 oldu halen bulantı kusma var sabah öğle akşam belli bı saati de yok sadece uyku isteğim azaldı
Sultanaksu meltem_37 bende 13 haftaligim hala di prilam kullaniyorum. Kullanmadığım da daha kotu oluyorum.
enuy meltem_37 merhaba bende de durum aynı. Bir süre geçti sanmıştım ama baş ağrısı, bulantı ve halsizlikle geri döndü tüm belirtiler 🥲 aynı şekilde prilam ile devam ediyorum
beautiful_ meltem_37 bugün itibariyle 13 olduk biraz beni zorlayan şeyler oluyor ama buna da şükür arada gelen mide bulantıları zorluyor benim ikinci gebelik biraz göbüş de çıktı 😂
meltem_37 Sultanaksu evet bende prilam Dr kullanmaya başladım çok etkili bir ilaç bebeğe de zararı yokmuş aldığımda iştahım çok iyi 3 aylık hamileliğimde sabah bulantılarım kusmalarım çok fazla
userrerrr Ara sıra batmalar oluyor kızlar sizde de oluyor mu kasıklarım da değil ama belimde adet olacakmışım gibi ağrı oluyor
cemreveminnosunannesi userrerrr bende oluyor sürekliii. İlk hamileliliğimde hatırlamıyorum olmadı bunda oluyor