2prensesannesiiii mommmmand ben bi kere test yaptım marka hatırlamıyorum bundan biraz daha koyuydu paylamıştım hatta ama negatifti kanda 10 11 gün bi gecikme oldu sonra regl oldum inşallah sizin pozitiftir
Melike3506 mommmmand gecikmenizi bekleyebilirseniz tekrar test yapın ya da kan verip netleştirebilirsiniz
mommmmand 5tk canım kan negatif bi tame daha idrar yaptım gene silik. İntermette de diyor ki bazen kanda cıkmadan idrara gelebiliyormuş beta sence