merve_tp Haftamdan bu yana göbeğim şiş. 1.73 boyundayım 8. Haftamda tartıldım doktorda 70 kiloydum. Ama göbeğim çok şiş. Normal mi? Gaz da olabilir mi? Eşime soruyorum bebek göbeği değildir bu henüz diyor. Moralim bozuldu
melisasak35 merve_tp 9 haftadayım sanki 29 haftalık gibi karnım şiş adet olamıyoruz ya onun şişliği diye düşünüyorum ama bukadar şiş olmasıda sinir bozucu