Tubishka Selam hanımlar doguma 13 gün kaldı sezeryan olacak ikici doğumum. Şuan tam 37 haftalık olduk beni iyice korku bastı daha cantayida hazırlamadim agrilarim çoğaldı hareket edemez hale geldim bebek hep sağ tarafimda ve bu aralar yukarı doğru çok toplanıyor elinden gelse göğüs altımi yirtacak sizde durumlar nasıl 🙈
Gonul35 Tubishka ayy benimde yukari cikiyor hep kasiliyir karnim ozellikle yemek yerken mideme yapsio resmen