feyzanurbyk Arkadaşlar yarın 30 haftalık olacağım şu an sabit bir doktorum maalesef yok bu haftaya kadar devlet hastanesine gittim. Doğum planlaması ne zaman belli oluyor sabit bir doktor için geç kalmış mıyım sizce
buketfidannn feyzanurbyk bence artık sabit doktorunuz olmalı ben bu hafta 35+4 de randevum var gideceğim ameliyat günü verecek devlet takipliyim
3bebekliannee feyzanurbyk geç kalmış değilsiniz 32 den sonra 2 haftada 1 çağırmaya başlıyor doktor bu hafta karar verirsiniz inşallah
sarilale123 feyzanurbyk yanlış anlamayın sezeryan olmayacaksanız devlette doğum planlaması nasıl olacak ki , zaten gittiğiniz sabit doktor girmiyor ki doğuma nöbetçi değilse
feyzanurbyk buketfidannn iki hafta da bir gitmeye ne zaman başladınız, söylediğiniz hafta süreci netleştirmek için yeterli mi? Birde devlet hastanesinde sabit bir doktor bulmak çok zor oluyor
buketfidannn feyzanurbyk ben Adana şehir hastanesine gidiyorum takipli olduğum doktora her zaman randevu buluyorum
Busraaaakkk feyzanurbyk Doktorum 30dan sonra 2 haftada bir çağırmaya başladı 36dan sonra da sanırım her hafta çağıracak
feyzanurbyk 3bebekliannee inşallah netleştirebilirim🙏🏻 önerebileceğiniz bir hastane var mı? İstanbul Avrupa yakasında
3bebekliannee feyzanurbyk ben Anadolu yakasında oturuyorum ve karşı tarafı hiç bilmiyorum maalesef canım
feyzanurbyk sarilale123 devlet hastanesinde düşünmüyorum ama özele daha başlayamadım biraz geç kaldım 🫣
kayrosmom Bence geç kalmışsınız neden bukadar bekledinizki 🙄 beylikdüzüne yakınsanız beylikdüzü kolan hospital Arzu hanımı öneririm çok şeker biri. Ayrıca klinik takipli olmak isterseniz şiddetle Nihan Tosun’u da araştırmanızı tavsiye ederim.