Fatma_furkan1996 nursenasu27 hayırla sağlıkla kolaylıkla kucağına al inşallah canım korkma Rabbime sığın bol bol dua et
nursenasu27 minikmucizem26 yatış önerdi ama kabul etmedim çünkü tek kişilik oda yoktu canım aşırı kalabalıktı 02.02 diye çift kişilik odalar da afedersin ipini koparan gelmiş hiç bir mahremiyet yoktu eşim bile o kalabalıktan rahatsız oldu