tupbebe Göbekten kan sulandırıcı iğne yapıp izi hala geçmeyen var mı ? İlk üç ay yapmıştım doğurcam neredeyse hala izi geçmedi 😔
tugce4545 tupbebe bende kullanıyorum şuan 23 haftalık hamileyim geçmiyor İlk gebeliğimde de kullandım doğumdan sonra geçmişti hep
tupbebe İlk gebeliğimde böyle olmamıştı. Bu kadar uzun süre izi kalmamıştı . Peki izi geçsin diye uyguladığınız bir krem vs var mı?