Doktorun söylediği plasenta görevini bazen iyi yapmıyormuş o yüzden de oksijeni, besini yeterli diyip göndermiyormuş buna bağlı olarak da gelişimde haftasına göre gerilik olabiliyormuş. Bu haftaya kadar birşey yoktu uyumluydu ama şimdi haftasından biraz küçükmüş ölçümleri ondan dolayı dışarda toparlanması daha hızlı olabilir dedi. Benimle ya da bebekle alakalı değil plesantanın görevini tam yapmaması ile alakalıymış