Kızlar selam 30+2 olduk bugün iki gündür ağrılarım çoğaldı kasık ağrısı vajina ağrısı yürürken zorlanma adet ağrısı gibi.Sizler nasılsınız normal mi değil mi anlamadım haftaya randevum var tedirgin oldum gece de ağrıyor ara ara stresten uyuyamadım 30 hafta gümbür gümbür geldi