Herkese günaydın 17 haftalık hamileyim hafif Ateş ve boğaz ağrısı var boğazında şişme var Aile hekimine gideceğim birazdan Hamileler Sanırım fazla ilaç kullanmıyorlar hamile kaldığımdan beri ilk defa hastalandım nasıl atlatıyorsunuz böyle durumları fikirlerinizi Bekliyorum kızlar