Kızlar sabahtan beri alt karın sancısı yaşıyorum tuvalete çıkamıyorum birkaç gün oldu, bir sürü şey denedim duphalac şurup da içtim yok en son yürümekte zorlandım şimdi de uykudan uyandırdı sancısı ama korkuyorum başka bir şey değildir dimi bariz şekilde kabızım ve baskı da hissediyorum onla alakalıdır dimi bu sancı