Bende 36. Haftamdayım baş ölçüsü sınırı geçmiş dedi. Koca kafalı dedi 😁 çatı muayenesi yapıp bakalım eğer uygunluğun yoksa normal olamayabilir dedi doktorum. sezaryenden çok korkuyorum ama Eğer gerçekten koca kafalıysa yırtılma riski çok yüksek göze alamayabilirim yırtılmayı. Kafa ölçüsü genelde genetik dedi doktorum bir şey etkilemiyor dedi. İnşallah bebişlerimiz normal doğuma uygun hale gelir önümüzdeki zamanda