sudeli4 Gamze_eser bende barın var 3 sene önce almıştım bu kdr pahalı değildi ama medikalcilerden veya eczanelerde satılanlara bir bakın internetten alın sonra eczane 3 katına satıyor
Gamze_eser sudeli4 çok teşekkür ederim İnternete çok güvenemiyorum ama medikal yada eczaneye bakarim teşekkür ederim
sudeli4 Gamze_eser ben barunu internetten almıştım eczanede Çok pahalıya veriyorlar cnm 3 senedir sorunsuz kullanıyoruz
Havin49_ Gamze_eser ben hiç zorluk çekmedim Cnm oğlum 1.5 yaşında hala onu kullanıyorum ikizlerime de onu kullanıcam