Bende de idrar kaçırma vardı gebelikten önce 26 yaşındayım ben doktora söylemedim başka bir sebepten zorunlu sezadyen yapacak zaten ama doktor o şekilde dediyse kabul edebilirsin. Çünkü idrar kaçırmak sende bilirsin ki sosyal hayatı çok fazla etkileyen birşey.